Pages

Monday, November 5, 2012

I'm Back :)

Assalamualaikum ,

Hai readers. I'm back ! Welcome to the new background :)
Actually, aku tak tahu apa yang aku perlu tulis dekat entry ni. Just want to inform all of you that i always remember this legend blog. Masa yang tidak memberikan aku ruang untuk menulis lagi dekat blog ni. So, bila aku dah ada masa lapang yang sepatutnya digunakan untuk membuat assignment,, aku isikan dengan membuat sedikit renovation dkt blog aku ni. See, aku lebih utamakan blog lama ni dari assignment tu, nampak sgt aku pemalas kan ? hee.

No lah, harini je aku rasa malas sgt nak buat sesuatu yg berfaedah. Bagilah aku peluang sikit nak keluar dari dunia kampus aku, ape salah nya. teettt. 

Bermula saat ini, aku akan pastikan blog aku ni tidak terbiar begitu sahaja, insyaAllah next entry aku akan muatkan dgn pengisian ilmu, pendapat atau sebarang perbincangan. Aku rasa sudah masanya aku berfikiran lebih terbuka dan luas sikit. So, takda lah aku asyik cerita yang bukan-bukan je dekat entry blog aku ni. Wahh, bunyi mcm serius merius je kan ? 
padahal biasa je.

Ok, last but not least. I want to wish all of you wahai SPM-ers , STPM-ers . Wish uolls Best of Luck :D Go go go. U can do it ! 

Salam, ja mata kudasai.

1 comment:

Ain Zahar said...

rukhi...igt sy lg x??hehehe