Pages

Wednesday, July 21, 2010

rugi satu hari


assalamualaikum

hari ini (21/07/2010) aku tak pergi sekolah. aish ! apa nak jadilah kiki. STPM nak dekat dah. tapi apa boleh buat. dah demam. aku sgt la tak suka bila tak pergi sekolah sebab byk gila subjek yg akan aku tertinggal. terutama sejarah. fuhh ! susah gila nak hafal. bila dgr crita byk la input aku. tp hari ini tak dapat apa2 input. harap kwn2 aku akan bgtahu aku apa yg ckgu ajar hari nie. pagi2 lagi da buat hal la kepala aku ni. pening tak habis2. semalam aku tak tidur. pukul 6 pagi baru aku tidur sbb selesema mmg akan menyebabkan aku tak kan mampu utk membaringkan diri. aduhh ! tapi betul2 rasa rugi utk satu hari yg sgt berharga nie. rasa cam nak repeat masa je. hrp2 esok aku boleh pergi sekolah. demam pn dah beransur ok hanya pening je yg masih ada kat kepala ni. kesimpulannya, hari ni aku tak dpt apa2 input drpd ckgu. sgt kecewa. :(

No comments: