Pages

Thursday, August 25, 2011

Alhamdulilah ~ :)

Assalamualaikum,

Salam Ramadhan ke 25 :) .

Syukur Ya Allah. Sebelum ni aku asyik fikir je macam mana nak solve masalah aku yg aku rasa agak sukar aku nak solve iaitu preparation utk masuk Universiti yg tak lama lagi ni je.

Alhamdulilah, Tuhan permudahkan jalan aku utk melangkah kaki ke U. Ramai jugak org yg tlg aku, baik dr segi tenaga dan dalam kewangan. Aku appreciate sgt. Selama ni aku duk fikir je ape la aku nak buat. Lagi2 bila aku ni damn sgt ter 'klik' tidak time isi borang upu dlm ruangan terima WPP dari PTPTN. Sangat tak patut. Takpela, maybe yg tu aku tak dapat. Tapi ramai lagi org yang support aku. Lots of thanks dekat siapa2 yg dah menolong.

Tadi dapat msg dari Yayasan Amal Wangsa, mereka suruh aku dtg harini utk ambil sumbangan. Alhamdulilah. Surat permohonan utk persediaan U aku di approve kan. Syukur banyak2. :)
*Speechless . Act, tgh tgu lagi satu bantuan persediaan U. Harap2 dapat.

Hmm, aku rasa macam tak berapa sihat. Leher aku sakitlah. Tak boleh nak toleh kanan ohh. Nenek da urutkan, harap sat2 g elok lahh. Rasa mcm nak demam pun ada. Tak boleh tidur jadinya. Now, aku nk p bersahur sat.

Till ends. Love korang semua. *tgh layan lagu raya ni. heee~
Salam~

No comments: