Pages

Sunday, October 9, 2011

This is KILA now :')

Assalamualaikum to readers yg tampan dan kiut miut :)

Entry ni dibuat pada masa si pemilik blog sedang dlm keadaan tak terkawal (menitiskan air mata). Im now in University.
U life byk bg aku pengajaran even baru sebln lebih brada dkt U ni. Totally sgt byk suka duka buat masa ni. Aku homesick. Rindu dgn Family - Wan yg tersayang, abg, angah, abg cik, adik & kucing2. 

Tekanan belajar sgt2 buat aku susah nak adapt diri ng suasana U. Assignment tggi menggunung. Kuiz, test. KOKO. Tak dpt aku nak bhgi masa. Fikiran dkt rumah, dkt org2 yg tersayang. Tapi masih igt lagi pesan arwah mak suruh aku belajar bsungguh2. Mak nak anak2 dia berjaya macam org lain. Brjaya di dunia dan akhirat InsyaAllah.

Alhamdulilah PTPTN da keluar. Boleh aku bayar yuran pengajian. Takde beban family aku.

Skrg ni tak tahu kenapa akhir2 ni sgt low confident. Takde siapa nak layan dgn masalah aku agaknya. Aku faham, aku manusia biasa. Takde siapa yg perfect termasuk aku. Aku cepat rasa bersalah even aku takde buat salah. Mungkin aku tak suka nak keruhkan keadaan. Mohon maaf dari SAYA jika ada tersilap kata dgn cara sedar atau tak sedar.

I need you - Wan tersyg, Abg, Angah, Abgcik, Adik. Kalau takde org ni dalam hidup aku, aku tak boleh nak hidup.

Utk kawan2 baru - HousemateB92 , Student Islamic Banking ,Student Japanese Class & Kawan2 di U ni. Terima kasih menjadi kawan aku, expcially Najla,Tinie, Ain, Ija, Atul, Alia , Yana & Wan-chan . (Nanti ada masa aku upload gmbr2 kami dkt blog naa)


Mood : Tak fleksibel, hati berkecamuk.

Ja mata.


No comments: