Pages

Saturday, October 22, 2011

penyakit sickprosign

Assalamualaikum ~ Selamat malam. Konbanwa :l

SICKPROSIGN = SICK + PROBLEM + ASSIGNMENT

Im sick ! Harini kepala tersangat la berat, smpai rasa tak boleh nak bgn. pkul 10.30 pg aku gagah gak nak bgn. sbb aku terigt yg aku ade assignment yg penting nak kena buat. Terus pergi mandi dan mendapati aku selsema harini. Nasiblh tak teruk, cume mungkin panas dalam. Aku taknak demam. Lalu aku makan panadol, oke. dah lega. just kepala berdenyut2. Kesimpulannya, demam aku tak berapa teruk sgt dah. Hopefully akan terus mcm ni or beransur oke.

I have many problem ! benda tak boleh nk lari dr hidup. Masalah ! dalam tengahari aku call adik aku, nak ckp dgn wan. Sgt rindu oke, tgk ni smpai nak demam2. tnye kaba family. Nampaknya tak berapa nak oke. Orait. aku tak nak tipu. aku menangis jugak tadi. 2 3 kali jugak la. takpa, Tuhan nak uji aku, aku kuat ke tak. Lately, aku banyak lagu nasyid. agak membantu jugak la keserabutan kepala aku btukar jadi ketenangan.
one more problem, aku taktau la aku carik problem ke problem carik aku atau ini bukan problem haaa, nampak tu permainan nya. aku pn taktau nak explain macam mana. aku rasa itu masalah line celcom, bukan salah aku. tp aku jugak kena. aku kena la diam je. org ckp kalau nk marah2 tak baek, baek kte diam dr byk bcakap ni. silent is better than talk. celcom kesian kt aku ni, tak pasal2 2 mesej smpai serentak, ape kejadahnye awak ni celcom. laen kali nak upgrade jgn la bg susah saya. kesian saya ni. esok macam mane pula. celcom dah ckp kat aku dr 11pg-8pg line akan masalah. tak pe la Kila, bukan salah pun. Maaf sgt2 dekat awak tu, saya tak sengaja, line yg masalah. Nak marah, marahla.

I must do a lot of assignment !
aku kena siapkan ECO, esok dah nak kena hantar dkt Encik E dah. tapi aku tak paham2 lagi. Macam mane nak buat ni ? Hari Rabu kene submit IT in Bnes pulak, haa. Masih tak sedar dri lagi ni, bru 48 slides aku buat. Ade lagi oke, aku pun tak igt ape ag assgment aku. Sampai terlupa2 ni.

inilah penyakit SICKPROSIGN aku ni :/

Aku taknak dah dpt penyakit ni. Ya Allah, permudahkanlah jalan hamba mu ini menuju kejayaan dunia dan akhirat. Semoga rakan2 seperjuangan dapat menyiapkan semua assignment dgn tenang tanpa sebarang masalah.

Mood today = suam2 sikit la, ade pahit manis
Semoga hari esok lebih baik dari hari ini. please do smile :)
iloveyouu my mom, my family )

Ja mata. Oyasuminasai alllssss ~

No comments: