Pages

Wednesday, October 12, 2011

Q to the U to the I to the Z .


Assalamualaikum readers, Salam 1 Malaysia naa.

Haa, aku kat mana ? Sapa tau ? Hm, kat mana lagi kan. Kat Kedah laaa. Dah sebulan lebih dah aku kt sini naa. Tak tau nak kata macam mana ntah. dah duk lama ni, boleh la jugak aku adapt diri kt sini. Walaupun selalu bau getah, tkpa aku tak kesah dah. Hehe~

Q to the U to the I to the Z = QUIZ . Pada hari ini, aku sudah menduduki QUIZ management ya kawan2. Aku mula2 agak rasa tak boleh bla ble aku dgr budak course lain jwb MGT420 punye QuIz dgn soalan TRUE FALSE. tapi aku nye course kena jawab soalan essay, padahal quiz kot. memang aku tak boleh terima, tp nk buat mcm mana, mungkin lecturer nak bg kami biasa dgn soalan final kot, so, aku think positive jela. Nak dijadikan cerita, aku tak dapat jawab 1 dari 3 soalan. OKE. aku sgt malu dan rasa mcm aku ni taktau pape, sdgkan semua org tgh syokkkk jawab soalan. Aku sedih, tp takpa, buat apa nak igt benda yg lepas. 


Aku rasa kan aku nk start belajar dr skrg la, sbb aku mcm 0 knowledge, takut aku tgk budak2 course aku, dorang semua rajin. tak mcm aku. Hee~ doakan aku berjaya yaa.
Nak tgk tak muka sebahagian dr classmate aku. Sbq sat naa.

OKE. inilah kawan2 BM2291A (BBA Hons. Islamic Banking Part 1) . Semoga mereka semua berjaya utk Part 1 ni yaa.

Readers, ja mata (BYE) :)

No comments: