Pages

Monday, December 20, 2010

Gambar Ini Mungkin akan Masuk 'Magazine' !

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

First of all, semalam sgt best pergi FACON. Siapa-siapa yg pergi mesti tahu macam mane kehangatan dia kan ? haha. Kalau nak tahu hangat ke tak hangat tgk blog cik shera . Belum lagi dpt pergi Jepun, tp dah terasa mcm kat Jepun sbb kami berada di persekitaran di mana ramainya exhibitor dari Jepun disitu.


Oke. Bukan itu yg aku nak ceritakan. Aku just nak post entri ni sebab nak bgtau yg gambar yg aku edit akan dimasukkan ke dlm ruangan 'Magazine'. Itu pun kalau dapatla, sebab Puan tu nak pilih antara dua. haha. Korang mesti nak tahu kan gambar yg aku edit tu masuk dalam 'Majalah' mane ?? Oke la. aku terus terang la. sebenarnya gambar yg aku edit tu mybe akan dimasukkan dlm Majalah Sekolah aku. hehe~ famouskan aku ? aduhai. aku mane la tahu sgt edit gambar hanya gambar kelas jela. tu pun aku buat last minute, selepas aku balik dari FACON semalam. Dats why la gambar tu simple gile & aku sgt takut gambar itu tidak disukai. Sebab aku mmg tak pandai edit & slumbe je cilok gambar2 rakan sekelas dr FB. Ye. aku sgt terpaksa. Sebab aku dah takde mase. Maaf ye rakan2 kalau gambar aku edit tak cantik & ada cacat cela. Tapi takpe, Achik ada buat lagi satu, harap2 oke. Nak tgk tak gambar tu ? Ni, kat bawah ni.


klik untuk view image ~ inilah hasilnya .

Orait . Thanx for lihat2.



No comments: